Heli kertoo, että korona on lisännyt merkittävästi yhteydenottomääriä. Täydelliseen etätyöskentelyyn ei ole siirrytty, vaikka teknologia sen mahdollistaisikin. "Kertaalleen on tullut sellainen tilanne, että hoidin vaihdetta kotoa käsin. Siirsin vaihteen kännykkääni ja ohjailin puheluja aivan yhtä näppärästi kuin toimistoltakin käsin. Vaihteenhoito on myös helppo siirtää tuuraajalle tarvittaessa."
Yhteistyötä Cuuman kanssa on ollut suoraviivaista ja asiantuntevaa.
"Palvelupyyntöihin reagoidaan nopeasti ja isommatkin softapäivitykset ovat hoituneet suoraviivaisesti. Meille luotiin oma Teams-ryhmä, jossa dokumenttien toimitus ja pyynnöt oli helppo tehdä. Kaiken kaikkiaan olemme tosi tyytyväisiä ratkaisuun, joka mahdollistaa luotettavan asiakaspalvelun jäsenillemme."