5:lle käyttäjälle sekä kolmelle palveluryhmälle sisältäen jokaiselle käyttäjälle:
Puhelinvaihteen ja puhelinasiakaspalvelun käyttäjäominaisuuksien lisäksi
Asiakaspalveluchat
Tiketöinti
Kolme palveluryhmää (esimerkiksi myynti, asiakaspalvelu, laskutus) sisältäen seuraavat ryhmäkohtaiset ominaisuudet:
Puhelinnumero (kutsu/myynti/tuki)
Soittorinki / acd-jono
Tervetulo- ja yötiedotteet
Ajastustoiminteet
Tilastointimerkit “Tägit”
Reaaliaikainen puheluerittely
Ruuhkatiedotteet
Valikkorobotin automaattiseen puheluohjaukseen
Statistiikkakooste
Reaaliaikaisesti päivittyvä kojelauta
Raportointijärjestelmä
VIP-palvelut
Toimistoajan tuki ja muutostyöt
SLA arkisin 8–17
Monikanavaisen asiakaspalvelun lisäkäyttäjät 47€/kk
Kysy kevyemmistä lisensseistä lisäkäyttäjille
Ylimääräinen palveluryhmä 12€/kk/ryhmä
Käyttöönotto alkaen 1100€
(Ylläpito, GSM-liittymät, Data-, Puhe- ja SMS-paketit valitaan erikseen)
Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.
Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.
Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen
Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.
Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.
Call Center 207€/kk