image for Monikanavainen asiakaspalvelu

Monikanavainen asiakaspalvelu

Contact Center Omni 288€

5:lle käyttäjälle sekä kolmelle palveluryhmälle sisältäen jokaiselle käyttäjälle:

Puhelinvaihteen ja puhelinasiakaspalvelun käyttäjäominaisuuksien lisäksi
Asiakaspalveluchat
Tiketöinti

Kolme palveluryhmää (esimerkiksi myynti, asiakaspalvelu, laskutus) sisältäen seuraavat ryhmäkohtaiset ominaisuudet:

Puhelinnumero (kutsu/myynti/tuki)
Soittorinki / acd-jono
Tervetulo- ja yötiedotteet
Ajastustoiminteet
Tilastointimerkit “Tägit”
Reaaliaikainen puheluerittely
Ruuhkatiedotteet 
Valikkorobotin automaattiseen puheluohjaukseen
Statistiikkakooste
Reaaliaikaisesti päivittyvä kojelauta
Raportointijärjestelmä
VIP-palvelut

Toimistoajan tuki ja muutostyöt
SLA arkisin 8–17

Monikanavaisen asiakaspalvelun lisäkäyttäjät 47€/kk
Kysy kevyemmistä lisensseistä lisäkäyttäjille

Ylimääräinen palveluryhmä 12€/kk/ryhmä

Käyttöönotto alkaen 1100€
(Ylläpito, GSM-liittymät, Data-, Puhe- ja SMS-paketit valitaan erikseen)

Lisää tuotteita

Monikanavainen yhteydenpitoalusta

Puhelinvaihde

Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.

Chat

Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.

Tyytyväisyyskyselyt

Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen

Some- ja mediaseuranta

Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.

Tiketöinti

Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.

Puhelinasiakaspalvelu

Call Center 207€/kk