5:lle käyttäjälle sekä yhdelle palveluryhmälle sisältäen jokaiselle käyttäjälle:
Työ- /Mobiilinumero (kiinteä/yritysnumero)
Työnumeronäytön ajastustoiminteet *
GSM-liittymän tilan välittyminen *
Puhelinvastaaja sähköpostitoiminteella
Mahdollisuus kuulua soittorinkeihin
Tilanhallinta (vapaa/varattu/lounas/poissa)
Virtuaalisihteeri
Yksi palveluryhmä (esimerkiksi asiakaspalvelu) sisältäen seuraavat ominaisuudet:
Puhelinnumero (kutsu/myynti/tuki)
Soittorinki / acd-jono
Tervetulo- ja Yötiedotteet
Ajastustoiminteet
Tilastointimerkit “Tägit”
Reaaliaikainen puheluerittely
Toimistoajan tuki ja muutostyöt
Kevytvaihteen lisäkäyttäjät +7€/kk
Palveluryhmän lisäys +11€/kk
Käyttöönotto alkaen 220€
(Ylläpito, GSM-liittymät, Data-, Puhe- ja SMS-paketit valitaan erikseen)
*Vaatii Cuuman GSM-liittymän
Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.
Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.
Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen
Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.
Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.
Contact Center Omni 288€