5:lle käyttäjälle sekä kolmelle palveluryhmälle sisältäen jokaiselle käyttäjälle:
Työ- /Mobiilinumero (kiinteä/yritysnumero)
Työnumeronäytön ajastustoiminteet
GSM-liittymän tilan välittyminen
Puhelinvastaaja sähköpostitoiminteella
Mahdollisuus kuulua soittorinkeihin
Tilanhallinta (vapaa/varattu/lounas/poissa)
Virtuaalisihteeri (henk.koht assistentti)
Vaihdeliittymän (ohjelmistopuhelin tai pöytäpuhelin)
Asiakasrekisteri (yhteystiedot/tilit/liidit)
Kalenterikytkentä (MS Exchange/Google)
Sisäinen chat (työntekijöiden kesken)
Edistyneet puhelun välitystyökalut
Palveluryhmänäkymä
Soittopyynnöt soittotehtävinä
Kolme palveluryhmää (esimerkiksi myynti, asiakaspalvelu, laskutus) sisältäen seuraavat ryhmäkohtaiset ominaisuudet:
Puhelinnumero (kutsu/myynti/tuki)
Soittorinki / acd-jono
Tervetulo- ja yötiedotteet
Ajastustoiminteet
Tilastointimerkit “Tägit”
Reaaliaikainen puheluerittely
Ruuhkatiedotteet
Valikkorobotin automaattiseen puheluohjaukseen
Toimistoajan tuki ja muutostyöt
SLA ark. 8–17
Lisäkäyttäjät 10,5€/kk/käyttäjä
Ylimääräinen palveluryhmä 12€/kk/ryhmä
Käyttöönotto alkaen 330€
(Ylläpito, GSM-liittymät, Data-, Puhe- ja SMS-paketit valitaan erikseen)
Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.
Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.
Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen
Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.
Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.
Contact Center Omni 288€