image for Puhelinvaihde

Puhelinvaihde

Lite Call Center 149€/kk

5:lle käyttäjälle sekä kolmelle palveluryhmälle sisältäen jokaiselle käyttäjälle:

Työ- /Mobiilinumero (kiinteä/yritysnumero)
Työnumeronäytön ajastustoiminteet
GSM-liittymän tilan välittyminen
Puhelinvastaaja sähköpostitoiminteella
Mahdollisuus kuulua soittorinkeihin
Tilanhallinta (vapaa/varattu/lounas/poissa)
Virtuaalisihteeri (henk.koht assistentti)
Vaihdeliittymän (ohjelmistopuhelin tai pöytäpuhelin)
Asiakasrekisteri (yhteystiedot/tilit/liidit)
Kalenterikytkentä (MS Exchange/Google)
Sisäinen chat (työntekijöiden kesken)
Edistyneet puhelun välitystyökalut
Palveluryhmänäkymä
Soittopyynnöt soittotehtävinä

Kolme palveluryhmää (esimerkiksi myynti, asiakaspalvelu, laskutus) sisältäen seuraavat ryhmäkohtaiset ominaisuudet:

Puhelinnumero (kutsu/myynti/tuki)
Soittorinki / acd-jono
Tervetulo- ja yötiedotteet
Ajastustoiminteet
Tilastointimerkit “Tägit”
Reaaliaikainen puheluerittely
Ruuhkatiedotteet 
Valikkorobotin automaattiseen puheluohjaukseen


Toimistoajan tuki ja muutostyöt
SLA ark. 8–17

Lisäkäyttäjät 10,5€/kk/käyttäjä
Ylimääräinen palveluryhmä 12€/kk/ryhmä

Käyttöönotto alkaen 330€
(Ylläpito, GSM-liittymät, Data-, Puhe- ja SMS-paketit valitaan erikseen)

Lisää tuotteita

Monikanavainen yhteydenpitoalusta

Puhelinvaihde

Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.

Chat

Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.

Tyytyväisyyskyselyt

Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen

Some- ja mediaseuranta

Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.

Tiketöinti

Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.

Monikanavainen asiakaspalvelu

Contact Center Omni 288€