Top5 myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, joilla tehostat ja rauhoitat työskentelyä
Tunnetko jo nämä viisi myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, jotka tekevät työskentelystä miellyttävää ja pitävät asiakaskokemuksen ensiluokkaisena?
March 28, 2023
FinnHEMS on valtakunnallinen lääkärihelikopteritoiminnan hallinnointiyksikkö. Sen omistavat yhtä suurin osuuksin Suomen viisi yliopistollista sairaanhoitopiiriä. FinnHEMS vastaa lääkärihelikopteritoiminnasta Suomessa yhdessä yliopistollisten sairaanhoitopiirien kanssa.
HEMS-toiminnan (Helicopter Emergency Medical Services) tärkeimpänä tehtävänä on tarjota kiinteässä yhteistyössä muun ensihoitopalvelun kanssa korkealaatuisia ensihoitolääkärin palveluita äkillisissä ja henkeä uhkaavissa tilanteissa. Lääkärihelikopteritoiminnan laajan toimintasäteen ja nopean reagointikyvyn ansiosta kansalaiset ovat ensihoitolääkäripalvelujen saajina mahdollisimman tasa-arvoisessa asemassa. Helikopterit ja miehistö ovat ympäri vuorokauden välittömässä (4–5 minuutin) lähtövalmiudessa.
Puhelutapausta 2017-2018
Palveluryhmäohjausta
Numeroaluetta
Päivää katkeamatonta toimintavarmuutta
Vastaamatonta hälytyspuhelua
Vuonna 2016 FinnHEMS päätti uusia puhe- ja viestintäratkaisunsa. Tavoitteena oli löytää varmatoiminen ja kahdennettu kommunikaatioalusta, joka toimisi ensisijaisesti FinnHEMSin konesalissa ja kahdennettuna operaattorin omissa tiloissa. Järjestelmän tulee palvella FinnHEMSin kaikkia toimipisteitä, niin toimistohenkilökunnan kuin kenttämiehistön kriittisiä tarpeita.
Tukikohtien päätelaitteiksi valittiin IP-puhelimet, jolloin järjestelmä ei olisi riippuvainen mobiilioperaattoreista. IP-puhelimet on kuitenkin kahdennettu mobiiliyhteyksin.
”Saatiin se mitä haluttiin ja vähän enemmänkin erittäin kivuttomalla käyttöönotolla. Cuuma teki erittäin huolellista työtä kartoittaessaan tarpeemme ja infrastruktuurimme, joka oli selvästi avain ongelmattomaan ja sujuvaan käyttöönottoon”, kertoo FinnHEMSin ICT-päällikkö Marko Alakangas.
Marko Alakangas, ICT-päällikkö
Tunnetko jo nämä viisi myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, jotka tekevät työskentelystä miellyttävää ja pitävät asiakaskokemuksen ensiluokkaisena?
March 28, 2023
IVR-valikko avaa keskustelun yrityksen ja asiakkaan tai potentiaalisen asiakkaan välillä. Se voi joko aiheuttaa valtavaa aggressiota ja saada vaihtamaan palveluntarjoajaa jo heti ensimmäisen minuutin aikana tai rakentaa miellyttävän perustan kanssakäymiselle.
January 13, 2021