Top5 myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, joilla tehostat ja rauhoitat työskentelyä
Tunnetko jo nämä viisi myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, jotka tekevät työskentelystä miellyttävää ja pitävät asiakaskokemuksen ensiluokkaisena?
March 28, 2023
Lippupiste Oy on Suomen suurin lipunvälitysyritys, jonka kanavien kautta myydään vuosittain noin viisi miljoonaa lippua yli 18 000 teatteri-, kulttuuri-, viihde- tai urheilutapahtumaan. Lippupiste tarjoaa myös lipunmyynnin järjestelmä- ja tukipalveluita tapahtumanjärjestäjille. Lippupiste panostaa laadukkaaseen ja kattavaan asiakaspalveluun yli 50 ammattilaisen voimin. Lippupisteen omistaa Euroopan johtava lipunvälitysyritys, saksalainen CTS Eventim AG joka toimii 19 maassa ja välittää vuosittain yli 80 miljoonaa lippua yli 100 000 tapahtumaan.
Suomessa myytyä lippua vuosittain
Palveluryhmää
Liikevaihto
Cuuma on tuottanut toistakymmentä asiakaspalveluryhmää kattavan puheratkaisun raportointeineen Lippupisteelle. IP-pohjaisen puheratkaisun ansiosta fyysisellä sijainnilla ei ole merkitystä.
Automatisoitu ja puhelinjärjestelmään integroitu asiakkuudenhallintajärjestelmä tehostaa asiakaspalvelun työtä lukemattomilla minuuteilla päivittäin.
Martin Heinrichs, Hallintojohtaja
Tunnetko jo nämä viisi myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, jotka tekevät työskentelystä miellyttävää ja pitävät asiakaskokemuksen ensiluokkaisena?
March 28, 2023
IVR-valikko avaa keskustelun yrityksen ja asiakkaan tai potentiaalisen asiakkaan välillä. Se voi joko aiheuttaa valtavaa aggressiota ja saada vaihtamaan palveluntarjoajaa jo heti ensimmäisen minuutin aikana tai rakentaa miellyttävän perustan kanssakäymiselle.
January 13, 2021