Top5 myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, joilla tehostat ja rauhoitat työskentelyä
Tunnetko jo nämä viisi myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, jotka tekevät työskentelystä miellyttävää ja pitävät asiakaskokemuksen ensiluokkaisena?
March 28, 2023
Nuuksion kansallispuiston äärellä ja puhtaan Siikajärven kupeessa sijaitseva Hotelli Nuuksio tarjoaa kattavat kokous- ja majoitustilat yritysten ja erilaisten organisaatioiden ryhmille. Tarjolla on aktiviteetteja melonnasta metsäjoogaan ja akupunktioon: tavoitteena on oivalluttaa osallistuvat ihmiset siitä, miten eri tavoin luonnosta voi nauttia.
Tavoitettavuus
25 s
74%
Liikkuminen laajalla, 25 hehtaarin kokoisella tontilla vaatii Hotelli Nuuksiolta joustavat asiakaspalvelun ja myynnin työkalut, sillä työntekijät eivät voi olla sidottuja lankapuhelimiin. Tehostaakseen asiakaspalveluaan Hotelli Nuuksio otti käyttöön Cuuman puhelinvaihteen, joka mahdollistaa niin matka-, lanka- kuin Bria-ohjelmistopuhelimien käytön.
Takaisinsoittopalvelun avulla Hotelli Nuuksion myynnin ja vastaanoton työntekijät voivat varmistua jokaisen asiakkaan tavoittamisesta. Ruuhkapiikin aikana soittajalle ilmoitetaan automaattiviestillä, että hänelle tullaan palaamaan tietyn aikaraamin sisällä. Raportointityökalu antaa puolestaan myynnin johdolle varman tiedon esimerkiksi siitä, kuinka kauan puhelut kestävät ja miten puheluihin vastataan. Palvelun tasoa käsitellään säännöllisesti myyntikokouksissa.
Kevyen puhelinvaihteen käyttöönotto sujui parissa viikossa – kiitos Cuuman osaavien asiantuntijoiden.
“Käyttöliittymä on erittäin selkeä käyttää ja teknologian käyttöönottoon saimme systemaattisen tuen Cuuman asiantuntijalta. Mietimme yhdessä asiakassoittajalle kaikki vaihteen tarjoamat vaihtoehdot, sulkuajat ja automaattiviestit”, kertoo Tuija Kyrölä, Hotelli Nuuksion toimitusjohtaja.
Puhelinvaihde on sujuvoittanut ja tehostanut Hotelli Nuuksion toimintaa sekä tuonut myyjille varmuutta. Erityisesti se on tukenut tapaa markkinoida tiloja uusille potentiaalisille asiakkaille.
“Kutsumme ihmisiä markkinointihenkisille brunsseille, joita olemme tämän vuoden aikana järjestäneet jo kuusi. Parhaimmillaan paikalla on ollut 70 ihmistä, joille esittelemme ulko- ja sisätilat. Kiinteistön kierroksen jälkeen nautitaan maukasta ruokaa Nuuksion Tuvassa ja kerrotaan alueella toteutettavista aktiviteeteista ja esimerkiksi suolle tehtävästä patikasta, joka aina kiinnostaa porukkaa. Pari päivän kuluttua tilaisuudesta, soitamme osallistujille ja muistutamme olemassaolostamme, toki myös annetusta kokouspakettitarjouksesta. Myyntitapa on ollut meille tehokas.”
Hotelli Nuuksio suunnittelee jatkossa laajentavansa asiakaspalveluratkaisuaan esimerkiksi tiketöinnin osalta. Yhteistyö Cuuman kanssa on ollut alusta asti sujuvaa ja miellyttävää.
“Meille oli luontevaa lähteä kevyesti liikkeelle, selkeillä ja yksinkertaisilla toiminnoilla. Tällä hetkellä keräämme tarpeita ja pohdimme, miten haluamme Cuuman käyttöä laajentaa. Esimerkiksi CRM-integraatio ja tiketöinti voisivat olla meille kiinnostavia.”
Tuija Kyrölä, Hotelli Nuuksion toimitusjohtaja
Tunnetko jo nämä viisi myynnin ja asiakaspalvelun työkalua, jotka tekevät työskentelystä miellyttävää ja pitävät asiakaskokemuksen ensiluokkaisena?
March 28, 2023
IVR-valikko avaa keskustelun yrityksen ja asiakkaan tai potentiaalisen asiakkaan välillä. Se voi joko aiheuttaa valtavaa aggressiota ja saada vaihtamaan palveluntarjoajaa jo heti ensimmäisen minuutin aikana tai rakentaa miellyttävän perustan kanssakäymiselle.
January 13, 2021