image for SurveyPal

SurveyPal

Kehitä asiakastyytyväisyyttä ja mittaa asiakaspolun vaiheita kokonaisuutena.

Käyttötarkoitus

Yhdistämällä Cuuman asiakaspalvelujärjestelmän ja SurveyPal-työkalun saat arvokasta tietoa asiakaspalvelusi laadusta ja pystyt kehittämään sitä entistä paremmaksi.

Puhelun jälkeen asiakas saa tekstiviestin, joka ohjaa hänet kyselyjärjestelmään. Asiakkaan palautteeseen yhdistyy automaattisesti tieto toteutuneesta jonotusajasta ja esimerkiksi puhelun kestosta.

Viestin lähetystä voi säädellä helposti esimerkiksi ajan tai soittomäärien perusteella. Näin samaa ihmistä ei kuormiteta liian useilla tyytyväisyyskyselyillä. Kysely voidaan myös jättää kokonaan lähettämättä, jos puhelun kesto on lyhyt: esimerkiksi alle 20 sekuntia. 

Automaattisesti kerättävä tieto: 

  • Minkä palvelusarjan asia
  • Kuka asiakaspalvelija käsitteli tapauksen
  • Jonotusaika ennen vastausta
  • Puhelupituus
  • Puhelutapauksen ID, jotta valvoja pääsee esimerkiksi kuuntelemaan puhelun jälkikäteen