“Kun koronan myötä etätyöskentelystä tulikin normaali toimintaympäristö, halusimme valita parhaan mahdollisen teknologian, jolla taata jäsenillemme laadukas asiakaskokemus.”
Tärkeitä tekijöitä MMA:lle kilpailutuksessa oli palvelun helppo käytettävyys sekä usko yhteistyön kehittymispotentiaaliin valitun kumppanin kanssa. Lopullista valintaa ei kuitenkaan tehty johtoportaassa, vaan viimeisen vaiheen demossa tulevat käyttäjät pääsivät itse kokeilemaan järjestelmiä.
“Jäsenpalveluista ja lakipalveluista oli meillä henkilöstöä katsomassa, miltä eri toimittajien ratkaisut tuntuvat ja näyttävät”, Myllyharju kertoo.
Käyttöönoton jälkeen Cuuman teknologiaa alettiin nopeasti jatkokehittää: ensimmäisenä puhelinvaihdetta rikastettiin CRM-integraatiolla. Jos soittajan puhelinnumero löytyy Microsoft Dynamicsistä, tunnistetaan hänet heti puhelun yhdistyessä.
“Jäsenpalvelu tehostuu merkittävästi, kun soittajan ei tarvitse kertoa jäsennumeroaan, vaan tiedot saadaan auki kortille heti.”
Toinen tärkeistä integraatioista MMA:lle on Surveypal, joka lähettää automaattisesti tyytyväisyyskyselyn puhelun jälkeen. Myllyharju on tyytyväinen palautteiden tasoon.
“96% kertoo saavansa asiansa kerralla kuntoon. Tämä on meille ensisijaisen tärkeää”, hän hymyilee.
Myllyharju muistuttaa, että nykyaikaisella asiakaspalveluratkaisulla on myös työntekijöitä helpottava rooli.
“Työn mielekkyys lisääntyy, kun kenenkään ei tarvitse toimia vaihteenhoitajana. Jäsenten auttaminen on jouhevaa, kun esimerkiksi jäsenmaksutilanteen näkee helposti yhdestä paikasta.”
Jäsenpalveluiden puolella hyödynnetään Cuuman takaisinsoittopalvelua, joka kerää tiedon niistäkin soittajista, jotka lopettivat jonottamisen. Tällöin jäsenelle voidaan soittaa takaisin ruuhkapiikin hellitettyä. Myllyharju kertoo, että etenkin vuodenvaihde on tyypillisesti ruuhkaista aikaa MMA:n jäsenpalvelussa, kun jäsenyyksiä myydään alkavalle vuodelle.